El Tribunal Superior de Justícia de Balears va acollir ahir l'acte de lliurament de les distincions amb motiu dels 25 anys d'exercici professional del Col·legi de Procuradors de Balears a sis professionals d'aquest organisme a proposta del Consell General de Procuradors d'Espanya coincidint amb la celebració de Sant IU.
L'acte, de caràcter públic, va tenir lloc al pati del Palau de Justícia a les 19’00 hores. Estant presents el president del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, Excm. Sr. Sr. Antonio J. Terrasa García, entre altres autoritats judicials, així com també, Excm. Sr. Sr. Javier García Sánchez, Vicepresident del Consell General de Procuradors d'Espanya, Excm. Sr. Sr. Pablo Bustamante Esparza, Degà adjunt a la Presidència del Consell General de Procuradors d'Espanya i l'Excm. Sr. Ramiro Navarro Zapater, Degà d'Osca i Conseller del Consell General de Procuradors d'Espanya, els qui van acompanyar als membres de la Junta de Govern del Col·legi, presidida pel Degà de l'Il·lustre Col·legi de Procuradors de les Illes Balears Excm. Sr. Sr. Frederic Xavier Ruiz Galmés, per a fer lliurament de les distincions atorgades als següents procuradors: Antonia Iniesta Rozalén, Cristina Sampol Schenk, Juan Blanes Jaume, Lluisa Adrover Thomás, Mª Eulalia Arbona Niell, Mª Magina Borrás Sansaloni, Mª del Pilar Rodríguez Fanals, Francisco Arbona Casasnovas i Onofre Perelló Alorda, amb motiu del 25 anys d'exercici professional.
Pymes i autònoms s'enfronten entre dubtes a la nova facturació electrònica obligatòria
10 SET 2025L'entrada en vigor de la llei antifrau té com a objectiu principal el control de la morositat i la ...
La Procura reafirma el seu compromís amb la Justícia en l'Obertura de l'Any Judicial
09 SET 2025Madrid, Tribunal Suprem — En un solemne acte presidit per Sa Majestat el Rei, s'ha celebrat avui ...
Unió Professional presenta la revolució digital de la col·legiació
24 JUL 2025Unió Professional, l'associació que agrupa les professions col·legiades ha treballat ...
Palma 29 DE MARZO 2022 El día 31 de marzo de 2022 a las 19,30 horas se llevará a cabo el acto de ...
“Ya me conocen, saben de dónde vengo. Quiero decirles que estoy aquí para ustedes”. ...
VIA ALEMANIA, 5, Edificio Juzgados
07003, PALMA DE MALLORCA, ILLES BALEARS
Tel. 0034 971 723 912 · 0034 971 723 913
© 2025 · Todos los derechos reservados a www.procuradoresdebaleares.es - Diseño Web y desarrollo Webstyle
Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios. Si continuas navegando, consideramos que acepta su uso. Puedes obtener más información y configurar tus preferencias aquí. Configurar Cookies - Política de privacidad.