Acceso área privada colegiados


Introduzca sus datos de acceso:


¿Ha olvidado su contraseña?

MENÚ
INFORMACIÓN DE SEDES

Noticias y actualidad


Justícia invertirà 45,1 milions d'euros en seguretat i control d'accessos en diversos edificis judicials

Notícies Jurídiques


24 OCT 2017

Descargar noticia:     




20 d'octubre de 2017.- El Consell de Ministres, a proposta del ministre de Justícia, Rafael Catalá, ha aprovat avui un acord pel qual autoritza una inversió total de 45,1 milions d'euros per a la celebració d'un contracte de servei integral de seguretat i control d'accessos en 169 edificis judicials adscrits a gerències territorials de Justícia.

Entre aquests immobles es troben seus de tribunals superiors de Justícia, audiències provincials, fiscalies, jutjats de diferents jurisdiccions, serveis de medicina legal i forense, així com oficines d'assistència a víctimes.

La finalitat del contracte és la de cobrir les necessitats de seguretat pròpies d'aquests edificis mitjançant una sèrie de mitjans humans i materials que millorin les activitats de control.

El nou contracte té una durada inicial de dos anys des de la seva entrada en vigor el dia 1 d'abril de 2018 i podrà ser prorrogat per altres dos anys. Es divideix en un total de 15 lots que es distribueixen entre les gerències territorials d'Extremadura, Castella i Lleó (Valladolid i Burgos), Castella-la Manxa, Balears, Murcia, Tenerife, Ceuta, Sevilla, Màlaga, Melilla, Catalunya, València, Galícia i Bilbao.

Font: Ministeri de Justícia
 

últimas noticias

Important novetat en LexNet: ja permet descarregar i signar documents en el mòbil

16 ABR 2025

L'aplicació de gestió ha estat actualitzada per a incloure aquesta novetat, que respon a una demanda ...


Els judicis 'expressos' per a desallotjar als 'okupes' entren en vigor aquest dijous

01 ABR 2025

  Els judicis ràpids per a desallotjar als okupes començaran a celebrar-se a partir del 3 d'abril, ...


La nova Llei d'Eficiència Organitzativa redefineix el paper del procurador: més competències, més solucions

31 MAR 2025

  Dos procuradors, Óscar Alonso García, José Antonio Fandiño i un lletrat de ...


mostrar todas las noticias

NOTICIAS Y ACTUALIDAD



VIA ALEMANIA, 5, Edificio Juzgados
07003, PALMA DE MALLORCA, ILLES BALEARS


Tel. 0034 971 723 912 · 0034 971 723 913

BÚSQUEDA DE INFORMACIÓN

CONTACTO / INFORMACIÓN LEGAL

© 2025 · Todos los derechos reservados a www.procuradoresdebaleares.es - Diseño Web y desarrollo Webstyle

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios. Si continuas navegando, consideramos que acepta su uso. Puedes obtener más información y configurar tus preferencias aquí. Configurar Cookies - Política de privacidad.

SEDES MALLORCA


 Ciudad de Palma

 Vía Alemania, 5- semisótano

 Tel. 971 723 912 / Fax 971 715 941


 Travessa d’en Ballester, 20

 Tel. 971 425 111 / Fax 971 710 349

 Inca

 c/ Pureza, 72

 Tel/Fax 971 883 883

 Manacor

 Pza. Creu Font i Roig, s/n

 Tel/Fax 971 554 452

SEDE MENORCA


 C/ Antoni Juan Alemany, 4

 Tel/Fax 971 351 557

SEDE IBIZA


 C/San Cristòfol,s/n (Edif. CETIS)

 Tel/Fax 971 315 475