Accés àrea privada col·legiats


Introdueixi les seves dades d'accés:


Ha oblidat la seva contrasenya?

MENÚ
INFORMACIÓ DE SEUS

Notícies i actualitat


La Procura i l'Advocacia redoblen esforços per a oferir un millor servei a la ciutadania

Notícies Jurídiques


13 FEB 2025



El Consell General de Procuradors d'Espanya i el Consell General de Procuradors d'Espanya han mantingut a Madrid, una nova reunió de treball, amb l'objectiu de redoblar els esforços de totes dues professions per a forjar la contribució que serà essencial en la transformació de la Justícia.

Així ho han acordat aquest migdia, el president de l'Advocacia Espanyola, Salvador González, i el president de la Procura, Ricardo Garrido, en una trobada celebrada en la seu principal del Consell General de l'Advocacia Espanyola. En el mateix també han estat presents el vicepresident del Consell de Procuradors, Fernando González-Concheiro, el degà adjunt a la Presidència del propi Consell, José A. Fandiño, el sotssecretari del Consell, Javier Segura i el vicetesorero del CGPE, Oscar Alonso.

Al final de la reunió de treball, tots dos presidents, han coincidit en el compromís i l'esforç que estan realitzant els advocats i procuradors per a adaptar-se a les noves maneres de relacionar-se amb la Justícia, la qual cosa sens dubte redundarà en un servei públic al ciutadà de major qualitat, agilitat i eficiència.



FONT: CGPE.ES


últimes notícies

El Ministeri habilita una plataforma digital per a acreditar l'intent d'acord abans d'iniciar un procés judicial

27 MAI 2025

    Los documentos proporcionados por PIMASC podrán ser presentados ante el órgano judicial, ...


Ciutadans i empreses ja poden fer tots els pagaments a l'Administració de Justícia amb targeta

13 MAI 2025

  Ciutadans i empreses ja poden fer tots els pagaments a l'Administració de Justícia amb targeta de ...


La majoria d'advocats i procuradors rebutja la proposta del PSOE per al seu pas al RETA

06 MAI 2025

  Milers d'advocats i procuradors mutualistes de tota Espanya porten anys esperant una solució per part de ...


mostrar totes les notícies

NOTICIES Y ACTUALITAT



VIA ALEMANIA, 5, Edificio Juzgados
07003, PALMA DE MALLORCA, ILLES BALEARS


Tel. 0034 971 723 912 · 0034 971 723 913

CERCA D'INFORMACIÓ

© 2025 · Tots els drets reservats a www.procuradoresdebaleares.es - Diseño Web y desarrollo Webstyle

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continues navegant, considerem que accepta el seu ús. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències aquí. Configurar Cookies - Política de privacitat.

SEDES MALLORCA


 Ciudad de Palma

 Vía Alemania, 5- semisótano

 Tel. 971 723 912 / Fax 971 715 941


 Travessa d’en Ballester, 20

 Tel. 971 425 111 / Fax 971 710 349

 Inca

 c/ Pureza, 72

 Tel/Fax 971 883 883

 Manacor

 Pza. Creu Font i Roig, s/n

 Tel/Fax 971 554 452

SEDE MENORCA


 C/ Antoni Juan Alemany, 4

 Tel/Fax 971 351 557

SEDE IBIZA


 C/San Cristòfol,s/n (Edif. CETIS)

 Tel/Fax 971 315 475